Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - 7.3. Система державного нагляду, контролю та координації у сфері закупівель

Державний нагляд, контроль та координація у сфері закупівель здійснюються:

1) Верховною Радою України (ВРУ);

2) Кабінетом Міністрів України (КМУ);

3) спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг (уповноважений орган);

4) Рахунковою палатою;

5) Державною контрольно-ревізійною службою України;

6) Державним казначейством України;

7) Міністерством аграрної політики України щодо підтримки та захисту вітчизняних сільськогосподарських товаровиробників;

8) спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі статистики;

9) правоохоронними органами.

Створення конкурентного середовища у сфері закупівель забезпечує Антимонопольний комітет України. Функції деяких органів державної влади у сфері закупівель наведені у табл. 7.3.

Таблиця 7.3. Функції основних органів влади у галузі державних закупівель

Державний орган

Функції

Спеціально уповноважений орган

виконавчої влади з питань координації закупівель

1. Погодження іншої, ніж відкриті торги, процедури закупівлі у випадках і в порядку, передбачених Законом України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти

2. Підготовка та подання до Кабінету Міністрів України, Рахункової палати піврічних звітів щодо здійснення закупівель.

3. Подання разом із Рахунковою палатою до Верховної Ради України щорічного звіту щодо здійснення замовниками закупівель.

4. Контроль за дотриманням законодавства щодо закупівель.

5. Проведення перевірок щодо дотримання розпорядниками державних коштів вимог законодавства.

6. Подання матеріалів до правоохоронних органів.

7. Співробітництво з органами державної влади щодо запобігання проявам корупції у сфері здійснення закупівель.

8. Міжнародне співробітництво у сфері закупівель та підтримка участі вітчизняних товаровиробників у торгах щодо закупівель за межами України.

9. Подання Кабінету Міністрів України пропозицій щодо визначення генерального замовника (органу державної влади, державної установи,

організації чи підприємства, які визначені

1 Кабінетом Міністрів України відповідальними

за організацію і проведення процедур закупівлі на засадах міжвідомчої координації в інтересах замовників та виконують їх функції).

10. Здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції у сфері закупівель, зокрема в разі спотворення результатів торгів (тендерів).

11. Державна підтримка та забезпечення захисту вітчизняного виробника, зокрема сільськогосподарського товаровиробника, під час здійснення закупівель.

12. Державна підтримка та забезпечення захисту підприємств громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 % від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи під час здійснення закупівель.

13. Підготовка та подання до Кабінету Міністрів України квартальних звітів щодо здійснення закупівель продукції власного виробництва підприємств громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 % від середньооблікової чисельності штатних працівників за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи тощо

Державна контрольно-ревізійна служба

1. Перевірка щодо дотримання розпорядниками державних коштів вимог законодавства у сфері закупівель.

2. Співробітництво з органами державної влади щодо запобігання проявам корупції у сфері здійснення закупівель.

3. Контроль за дотриманням законодавства щодо закупівель.

4. Складання протоколів про адміністративні правопорушення за порушення законодавства про здійснення закупівлі за державні кошти.

5. Подання матеріалів до правоохоронних органів у випадках, передбачених законами України та ін.

Державне казначейство України

1. Перевірка наявності укладеного договору, звіту про здійснення закупівлі та інших передбачених законодавством документів.

2. Перевірка підстав для здійснення платежів, а саме наявності та відповідності законодавству в сфері закупівель річного плану закупівель

та документів, що підтверджують проведення процедур закупівлі, а також правильності оформлення розрахункових документів.

3. Участь в економічному обґрунтуванні окремих статей видатків Державного бюджету України.

4. Контроль за дотриманням законодавства щодо закупівель.

5. Подання матеріалів до правоохоронних органів у випадках, передбачених законами України.

6. Вживання заходів для недопущення здійснення платежів з рахунку замовника в разі відміни процедури закупівлі у процесі та після розгляду скарги з приводу порушень під час проведення процедур закупівель та ін.

Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики

1. Облік закупівель шляхом збирання інформації про заплановані закупівлі та торги, що відбулися.

2. Затвердження форм статистичної звітності у сфері закупівель та ін.

Спеціальна контрольна комісія з питань державних закупівель при Рахунковій палаті

1. Надання висновків уповноваженому органу та одночасно замовнику щодо можливості застосування процедур закупівлі з обмеженою участю га в одного учасника.

2. Розгляд скарг з приводу порушень замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, чи бездіяльності та ухвалення відповідних рішень щодо них у випадках та в порядку, передбачених законодавством.

3. Аналіз проблем у сфері закупівель та повідомлення про результати Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України, уповноважений орган.

4. Надання незалежних висновків щодо роботи уповноваженого органу та направлення їх до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та у разі необхідності — до правоохоронних органів.

5. Надання пропозицій уповноваженому органу щодо забезпечення дієвого контролю у сфері закупівель.

6. Визначення правових та організаційних методів запобігання корупції, виявлення та припинення її проявів у сфері закупівель.

7. Сприяння створенню умов для розвитку прозорості у сфері закупівель.

8. Сприяння удосконаленню системи забезпечення громадськості інформацією з питань здійснення закупівель.

9. Сприяння запровадженню сучасних механізмів і методів формування прозорого ринку закупівель сільськогосподарської продукції.

10. Сприяння створенню правових, економічних, соціальних умов для реалізації та захисту прав і задоволення потреб підприємств, громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 % від середньообл і нової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи

7.4. Організація державних замовлень
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 8. ВИБІР МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ І КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ
8.1. Вибір маркетингової політики розподілу
8.2. Вибір каналу розподілу
8.3. Стратегії маркетингових каналів як основа формування маркетингової політики розподілу
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 9. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОГО КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ
9.1. Формування оптимальних каналів розподілу
9.2. Оцінка результатів діяльності каналу
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru