Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Запитання і завдання для самоконтролю

1. Розкрийте сутність державних закупівель. Перелічіть стадії при закупівлі товарів за державні кошти та зазначте інформацію яку слід оприлюднити. Охарактеризуйте способи здійснення державної закупівлі.

2. Дайте визначення кваліфікаційної та тендерної документації, кваліфікаційних і тендерних пропозицій. Розкрийте зміст кваліфікаційної та тендерної документації.

3. Поясніть сутність та охарактеризуйте тендерне забезпечення і забезпечення виконання договору про закупівлю.

4. Проаналізуйте процедуру відкритих торгів і торгів з обмеженою участю.

5. Охарактеризуйте процедуру торгів зі зменшенням ціни (редукціон).

6. Виконайте порівняльний аналіз процедури двоступеневих торгів і запиту цінових пропозицій (котирувань).

7. Проаналізуйте процедуру закупівлі у одного учасника.

8. Дайте характеристику тендерному комітету як органу організації та здійснення закупівель за державні кошти.

9. Охарактеризуйте систему державного нагляду, контролю та координації у сфері закупівель. Перелічіть функції основних органів влади у галузі державних закупівель.

10. Сформулюйте сутність державного замовлення, пріоритетних державних потреб та їх напрями.

Тести

1. Державна закупівля — це:

а) засіб державного регулювання економіки шляхом формування на договірній основі складу та обсягів продукції, робіт, послуг, необхідних для забезпечення пріоритетних державних потреб з подальшою їх купівлею;

б) придбання замовником товарів, робіт і послуг за власні кошти від імені держави у порядку, визначеному відповідним договором;

в) придбання замовником товарів, робіт і послуг за кошти держави у порядку, визначеному відповідним договором купівлі-продажу;

г) придбання замовником товарів, робіт і послуг (продукції) за державні кошти у визначеному законодавством порядку.

2. До способів здійснення державної закупівлі належать:

а) багатоступеневі торги;

б) закриті торги;

в) відкриті торги;

г) редукціон;

д) торги з обмеженою участю;

е) всі відповіді правильні.

3. Процедури торгів з обмеженою участю можуть застосовуватися у разі, якщо:

а) закупівля товарів, робіт, послуг у зв'язку зі спеціальним їх призначенням становить державну таємницю;

б) товари, роботи, послуги можуть бути запропоновані лише деякими учасниками у зв'язку з тим, що вони мають спеціалізований характер;

в) обмежена кількість учасників щодо закупівлі товарів, робіт чи послуг передбачена законодавством.

4. Під час проведення торгів з обмеженою участю строк подання тендерних пропозицій становить:

а) не менше 10 днів після проведення попередньої кваліфікації учасників та 50 календарних днів від дати опублікування оголошення;

б) менше 10 днів після проведення попередньої кваліфікації учасників та 45 календарних днів від дати опублікування оголошення;

в) не менше 10 днів після проведення попередньої кваліфікації учасників та 45 календарних днів від дати опублікування оголошення;

г) не менше 15 днів після проведення попередньої кваліфікації учасників та 45 календарних днів від дати опублікування оголошення.

5. Тендерне забезпечення — це гарантії щодо забезпечення виконання замовником:

а) своїх зобов'язань щодо підготовки тендерної документації та інформування учасників;

б) своїх зобов'язань, які виникають у зв'язку з поданням тендерних пропозицій, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, резервні акредитиви, депозити, векселі;

в) своїх зобов'язань, не включаючи забезпечення з використанням банківських гарантій, депозитів, векселів.

6. Процедура закупівлі у одного учасника застосовується за умови:

а) якщо товари чи послуги можуть бути забезпечені тільки одним учасником у зв'язку з відсутністю конкуренції, тобто немає іншої альтернативи;

б) конкуренція існує, але є чітко виділений лідер, який може надати товари чи послуги за більш вигідними умовами;

в) коли здійснюється закупівля творів мистецтва чи закупівля, пов'язана із захистом прав інтелектуальної власності.

7. До функцій тендерного комітету можна зарахувати:

а) планування здійснення процедур закупівель упродовж бюджетного року;

б) організацію приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій;

в) вибір процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства;

г) надання роз'яснень учасникам щодо змісту тендерної документації;

д) всі відповіді правильні.

8. До органів державного нагляду, контролю та координації у сфері державних закупівель належать:

а) Рахункова палата України;

б) спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі статистики;

в) правоохоронні органи;

г) Державне казначейство України;

д) всі відповіді правильні.

9. До функцій Державної контрольно-ревізійної служби не входять:

а) контроль за дотриманням законодавства щодо закупівель;

б) перевірка дотримання розпорядниками державних коштів вимог законодавства у сфері державних закупівель;

в) визначення методів запобігання корупції, виявлення та припинення її проявів у сфері закупівель;

г) перевірка наявності укладеного договору, звіту про здійснення державної закупівлі.

10. Пріоритетними напрямами державного замовлення є:

а) створення та використання новітніх технологій у сфері науки, техніки;

б) випуск друкованої продукції;

в) підготовка кадрів, підвищення кваліфікації кадрів;

г) постачання дорогоцінних металів;

д) всі відповіді правильні.


Розділ 8. ВИБІР МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ І КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ
8.1. Вибір маркетингової політики розподілу
8.2. Вибір каналу розподілу
8.3. Стратегії маркетингових каналів як основа формування маркетингової політики розподілу
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 9. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОГО КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ
9.1. Формування оптимальних каналів розподілу
9.2. Оцінка результатів діяльності каналу
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 10. КОНКУРЕНЦІЯ В КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru