Стратегічне управління - Міщенко А.П. - Питання до конкретної ситуації

Лікарня Metropolitan була побудована два роки тому, і на цей час у ній працює 235 чоловік. Лікарня невелика :т розмірами, але оскільки вона нова, то відрізняється високою ефективністю. Рада директорів прийняла рішення про збільшення кількості лікарняних ліжок - з 60 до 190. Через рік планується збільшити кількість лікарняних місць і штат лікарні в три рази.

Адміністратор Клара Хокінс вважає, що основна проблема, яку можуть сличинити ці зміни, полягає у втраті лікарнею своєї ефективності. "Мені б хотілося найняти співробітників, що не поступаються нашим у працьовитості, відданості справі, таланті й в умінні працювати з пацієнтами. Якщо ми потроїмо штат, то я не бачу можливості підтримати якість обслуговування пацієнтів. Ми можемо втратити ту сімейну атмосферу, до якої звикли. Нас поглине посередність, і ми перетворимося в пересічну лікарню, яких багато в нашому районі, - велику і байдужу!"

Голова ради директорів також заклопотаний результатом, до якого може привести таке значне розширення штату співробітників. Проте він вважає, що Клара надто драматизує ситуацію. "Не думаю, що буде так уже важко знайти співробітників, схожих на наших. Я впевнений, що є багато хороших фахівців. Необхідно просто розробити конкретний план дій, що дозволить ретельно відбирати тих людей, що відповідають існуючій організаційній культурі і відсівати тих, хто не підходить. Думаю, це буде простіше, ніж вам здається. Повірте мені. Усе буде добре", - говорить голова.

Під впливом думки голови ради Клара вирішила, що найефективнішим способом вирішення проблеми буде розробка плану дій. Вона збирається зустрітися зі своєю адміністративною групою і визначити найкращу стратегію добору кандидатів на роботу, а потім і надавати допомогу в процесі соціалізації прийнятим в існуючу культуру лікарні новим працівникам. Клара призначила збори на післязавтра. Вона збирається поділитися своїми думками, довідатися про думки своїх колег, а потім розробити план дій. "Ми вже занадто багато чого досягли, щоб тепер усе втратити, - сказала вона своєму помічнику. - Я думаю, якщо ми будемо діяти розумно, нам удасться зберегти Metropolitan як зразкову лікарню району".

Питання до конкретної ситуації

1. Що можуть зробити Клара Хокінс і її співробітники для добору тих кандидатів, які їм потрібні? Відповідь поясніть.

2. Яких заходів може вжити Клара Хокінс, щоб переконатися, що нові співробітники підтримають базові цінності лікарні? Які кроки порекомендували б Ви?

3. Чи зможе Клара Хокінс використовувати той же підхід, якщо через кілька років їй доведеться прийняти на роботу ще 200 чоловік?

Література

Аакер Д. Стратегическое рыночное управление / Пер. с англ.; Под ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб.: Питер 2002 -544 с. '

Боумэн К. Основы стратегического менеджмента. - М.: Банки и биржи. Издат. об-ние "ЮНИТИ", 1997. - 153 с.

Вайсман А. Стратегия маркетинга: 10 шагов к успеху; Стратегия менеджмента: 5 факторов успеха: Пер. с нем. - М.: АО "Интерэксперт"; Экономика, 1995. - 344 с.

Виханский О. С. Стратегическое управление: Учебник. -2-е изд., перераб. и доп. - М.: Гардарика, 1998. - 296 с.

Виханский О.С., Наумов А.И. Менеджмент. - 3-е изд. -М. : Гардарика, 1998.

Дафт Р.Л. Менеджмент. - СПб.: Питер, 2002. - 832 с.

Лютенс Ф. Организационное поведение: Пер. с англ. -7-е изд. - М.: ИНФРА-М, 1999. - ХХУШ. - 692 с.

Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ. - М.: Дело, 1992. - 702 с.

Ньюстром Дж. В., Дэвис К. Организационное поведение / Пер. с англ.; Под ред. Ю.Н. Каптуревского. - СПб.: Питер, 2000. - 448 с.

Томпсон A.A., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учеб. для вузов / Пер. с англ.; Под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. -576 с.

Фостер Р. Обновление производства: атакующие выигрывают. - М.: Прогресс, 1987. - 271 с.

ЗАКІНЧЕННЯ
СЛОВНИК
ЛІТЕРАТУРА
ВСТУП
Розділ 1. Товар та інновації: ознаки та класифікація
1.1. Класифікація товарів та їх визначення
1.2. Трактування поняття "інновація". Основні ознаки інновації
Споживчо-орієнтований підхід
1.3. Класифікація інновацій. Життєвий цикл інновацій
Технічні і організаційно-управлінські інновації
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru