Право / Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення - Пєтков С.В.
Порушення вимог щодо виконання фітосанітарних заходів - тягне за собою накладення штрафу на громадян від трьох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від восьми до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Із змінами, внесеними згідно із законами України від 25.02.94 р. № 4044-XII, від 07.02.97 р. № 55/97-ВР; у редакції Закону України від 19.04.2007 р. № 956-V)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері захисту рослин (див. Закони України "Про захист рослин", "Про карантин рослин").
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у порушенні вимог щодо виконання фітосанітарних заходів (формальний склад).
3. Суб'єкт адміністративного проступку - як громадяни, так і посадові особи.
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини як у формі умислу, так й у формі необережності.
Стаття 106. Ввезення в Україну, вивезення з України, транзит через її територію, вивезення з карантинних зон або ввезення до них об'єктів регулювання, які не пройшли фітосанітарного контролю
Ввезення в Україну, вивезення з України, транзит через її територію, вивезення з карантинних зон або ввезення до них об'єктів регулювання, які не пройшли фітосанітарного контролю, - тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від трьох до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від тринадцяти до вісімнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Із змінами, внесеними згідно із законами України від 25.02.94 р. № 4044-ХІІ, від 07.02.97 р. № 55/97-ВР; у редакції Закону України від 19.04.2007 р. № 956-У)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері фітосанітарного контролю (див. Закони України "Про захист рослин", "Про карантин рослин", "Про ветеринарну медицину", "Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції", "Про захист населення від інфекційних хвороб").
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у ввезенні в Україну, вивезенні з України, транзиті через її територію, вивезенні з карантинних зон або ввезенні до них сільськогосподарської та іншої продукції, яка підлягає фітосанітарному контролю, що не пройшла такого контролю (формальний склад).
3. Суб'єкт адміністративного проступку - як громадяни, так і посадові особи.
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини у формі прямого чи непрямого умислу.
Стаття 106/1. Невжиття заходів щодо забезпечення охорони посівів снотворного маку чи конопель, місць їх зберігання та переробки
Невжиття заходів щодо забезпечення встановленого режиму охорони посівів снотворного маку чи конопель, місць зберігання і переробки врожаю цих культур, а так само невжиття заходів щодо знищення післяжнивних залишків чи відходів виробництва, що містять наркотичні речовини, - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від тридцяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невжиття землекористувачами або землевласниками на закріплених за ними земельних ділянках заходів щодо знищення дикорослих конопель чи снотворного маку - тягне за собою накладення штрафу на громадян від десяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а на посадових осіб - від тридцяти до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(Доповнено статтею 106і згідно з Указом Президії Верховної Ради Української PCP від 21.08.87 p. № 4452-ХІ; із змінами, внесеними згідно із законами України від 15.02.95 p. № 64/95-ВР, від 07.02.97 р. № 55/97-ВР, від 06.10.2011 р. № 3826-VI)
1. Об'єктом даного адміністративного проступку є суспільні відносини у сфері охорони сільськогосподарських посівів.
2. Об'єктивна сторона правопорушення виражається у таких формах:
1) невжиття заходів щодо забезпечення встановленого режиму охорони посівів снотворного маку чи конопель, місць зберігання і переробки врожаю цих культур, а так само невжиття заходів щодо знищення післяжнивних залишків чи відходів виробництва, що містять наркотичні речовини;
2) невжиття землекористувачами або землевласниками на закріплених за ними земельних ділянках заходів щодо знищення дикорослих конопель чи снотворного маку.
Обидва склади - формальні.
3. Суб'єкт адміністративного проступку - посадові особи (ч. 1 цієї статті), громадяни і посадові особи (ч. 2 цієї статті).
4. Суб'єктивна сторона правопорушення визначається ставленням до наслідків і характеризується наявністю вини у формі умислу чи необережності.
Стаття 107. Порушення правил щодо карантину тварин та інших ветеринарно-санітарних вимог
Стаття 107/1. Порушення законодавства про племінну справу у тваринництві
Стаття 108. Грубе порушення механізаторами правил технічної експлуатації сільськогосподарських машин і техніки безпеки
Глава 10. Адміністративні правопорушення на транспорті, в галузі шляхового господарства і зв'язку
Стаття 109. Порушення правил по охороні порядку і безпеки руху на залізничному транспорті
Стаття 110. Порушення правил користування засобами залізничного транспорту
Стаття 111. Порушення правил безпеки польотів
Стаття 112. Порушення правил поведінки на повітряному судні
Стаття 113. Порушення правил міжнародних польотів