Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - Запитання і завдання для самоконтролю

1. Виконайте порівняльний аналіз інтенсивної, ексклюзивної та селективної політики розподілу.

2. Сформулюйте сутність вибору каналу розподілу. Перелічіть критерії та правила вибору каналу постачання.

3. Охарактеризуйте процес вибору маркетингового каналу, його форми, структури, системи і методу товароруху.

4. Сформулюйте рекомендації щодо вибору типу посередників. Наведіть матрицю дистриб'юторів, що основана на прибутковості та потенціалі зростання, і поясніть її зміст.

5. Охарактеризуйте права, що можуть надаватися посередникам, та виконайте порівняльний аналіз методів реалізації продукції через посередників.

6. Дайте характеристику стратегій маркетингових каналів.

Тести

1. Політика розподілу, яка передбачає вибір каналів і посередників без надання їм ексклюзивного права на вказаній території, але без нав'язування обмежень щодо роботи з товарами конкурентів — це ... політика розподілу.

2. Ексклюзивна політика розподілу — це:

а) політика, яка необхідна для підвищення інтересу до товару серед учасників каналу, покращення якості товарів на всіх етапах товароруху або для здійснення розподілу товарів;

б) політика, яка необхідна для підвищення привабливості товару серед учасників каналу, покращення якості обслуговування на всіх етапах товароруху або для здійснення розподілу товарів;

в) політика, під час якої виробник, як правило, зберігає право продавати свої товари, використовуючи тільки окремі канали розподілу або окремих учасників дистрибуції.

3. Приведіть у відповідність критерії вибору: Хто кого обирає?

1. Роздрібні торговці постачальників.

2. Постачальники роздрібних торговців. Критерії вибору:

а) результати продажу продукції;

б) готовність надавати інформацію про клієнтів, торговий персонал, товарні запаси, доставку;

в) низька плинність торгових представників;

г) швидкість розгляду скарг, що надходять;

д) можливість повернення непроданих товарів;

е) наявність конкуруючих, таких, що доповнюються, та зіставних товарів;

є) відсутність мінімального обсягу замовлення;

ж) кількісні знижки.

4. Вибір форми і структури маркетингових каналів здійснюється згідно з вимогами:

а) товаровиробника;

б) кінцевого споживача;

в) посередників;

г) постачальників;

д) законодавчих актів.

5. Фактори, що визначають загальний рівень обслуговування:

а) ширина товарного асортименту;

б) обсяг партії постачання;

в) глибина товарного асортименту

г) час доставки/очікування;

д) всі відповіді правильні.

6. Вибір маркетингового каналу залежить від таких факторів:

а) максимізація витрат на товарорух;

б) доступність інформації;

в) репутація торговельного підприємства;

г) зниження ступеня ризику;

д) всі відповіді правильні.

7. Канал без участі посередників обирається за умови, якщо:

а) ціна часто коливається;

б) товарний потік є вузькоспеціалізованим;

в) різниця між собівартістю виробленої продукції та ціною продажу досить мала;

г) передбачається формування великих за обсягом вантажних партій;

д) ринок дуже різноманітний географічно;

е) достатня мережа власних складів на ринках, де фірма здійснює торгівлю.

8. Довжина каналу не залежить від таких характеристик споживачів:

а) національність споживачів;

б) чисельність споживачів;

в) споживацькі звички;

г) рівень прибутку споживачів;

д) ставлення до різних методів продажу.

9. Під час вибору структури маркетингового каналу застосовується техніко-економічний аналіз таких показників:

а) вибір схеми організації маркетингового каналу;

б) вибір типу споживачів за звичками і обсягами товару, який вони здатні закуповувати;

в) визначення принципів взаєморозрахунків посередників і споживачів;

г) оцінка варіативності логістики складування і транспортної логістики.

10. Продаж через роздрібного торговця рекомендований, якщо:

а) заплановане підвищення обсягів збуту на охопленому ринку;

б) ринок характеризується великою кількістю сегментів;

в) підприємство є недостатньо потужним у фінансовому плані;

г) ринок товару "вертикальний";

д) здійснюється вихід на погано вивчений ринок.

Розділ 9. ВИБІР ОПТИМАЛЬНОГО КАНАЛУ РОЗПОДІЛУ
9.1. Формування оптимальних каналів розподілу
9.2. Оцінка результатів діяльності каналу
Запитання і завдання для самоконтролю
Розділ 10. КОНКУРЕНЦІЯ В КАНАЛАХ РОЗПОДІЛУ
10.1. Взаємодія учасників каналу розподілу. Співробітництво у каналах
10.2. Конфлікти у каналах
10.3. Проблема конкуренції у каналах розподілу
10.4. Культура та якість торгівлі як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі
Запитання і завдання для самоконтролю
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru