Немає сенсу створювати веб-сайт, на якому мають рекламуватися товари або послуги, якщо ніхто не здогадується про існування цього веб-сайту. Рекламодавець ні в якому разі не повинен розраховувати лише на випадкових відвідувачів, якщо він хоче, щоб його веб-сайт був економічно виправданим. Щоб витрати на веб-сайт не були марними, цільова аудиторія рекламодавця повинна знати про існування цього веб-сайту і мати до нього доступ.
До послуг рекламодавця є кілька способів інформування аудиторії про існування веб-сайту:
1. Треба створити Інтернет-адресу веб-сайту, відому як URL (uniform resource locator). Ця адреса має містити назву компанії, торговельну марку організації, назву продукту або причину створення веб-сайту.
2. URL має з'явитися на бланках компанії, її автомобілях, місцях роздрібної торгівлі і взагалі стати частиною комунікативної діяльності компанії.
3. На відповідних веб-сайтах слід розмістити стільки банерів, скільки дозволяє бюджет.
4. Потрібно максимально використовувати електронну пошту для привернення уваги до URL компанії.
5. URL повинен з'явитися в усій промоційній, продажній та корпоративній літературі компанії. Особливе значення мають корпоративні часописи.
6. URL компанії повинен стати помітною частиною реклами в пресі, на телебаченні та радіо, реклами поштою та зовнішньої реклами.
7. Слід розробити та здійснити спеціальні кампанії у сфері зв'язків з громадськістю з метою її інформування про URL. URL має стати невід'ємною частиною кожного матеріалу у сфері зв'язків з громадськістю.
8. Якщо бюджет дозволяє, слід розробити та розповсюдити різноманітні сувеніри з URL. Це можуть бути календарі, записники, блокноти, торби, футболки, прапори, гральні карти, ручки, значки, брелоки, відкривачі, калькулятори, чашки та прес-пап'є.
15. Моніторинг ефективності витрат на веб-сайт
Ефективність витрат на рекламу в Інтернеті може забезпечити тільки чітке виконання вимог рекламодавця. Власники веб-сайтів можуть використовувати спеціальне програмне забезпечення для моніторингу ефективності їхніх веб-сайтів. Але моніторинг ефективності банерів та інших рекламних матеріалів, розміщених на інших веб-сайтах, потребує дещо більшої інформації, ніж звіти власників сайтів про рівень їх відвідування. Коли йдеться про інші рекламні засоби, то рекламодавці оцінюють ефективність витрат на них за допомогою результатів незалежних досліджень, здійснених третьою стороною. Те ж саме може стосуватися й Інтернету.
Більшість звітів про рівень відвідування містить "пікові" результати. Сумнівним є спосіб оцінки ефективності Інтернету як рекламного засобу. Справа в тому, що власник сайту може просто завишити показник рівня відвідування. Специфічна інформація щодо конкретних сторінок дає точнішу картину. Саме цим пояснюється виникнення незалежних служб перевірки даних.
Попит на такі послуги з боку рекламодавців, видавців та спеціалістів з купування рекламних площ і часу зумовив створення в 1996 р. ABC//electronic — дочірньої компанії Бюро з контролю за тиражами. Ця компанія забезпечує рекламодавців та Інтернет-видавців інформацією з незалежних джерел, яка відповідає визначеним стандартам. Ця інформація істотно допомагає під час купування та продажу рекламних площ на веб-сайтах, зареєстрованих у Сполученому Королівстві.
16. Перевірка веб-сайту
ABC// electronic, перевіряє веб-сайти за такою методикою:
1. Перед початком перевірки веб-сайту заповнюється анкета з метою зібрання якомога докладнішої інформації про веб-сайт.
2. Перевірку конкретного веб-сайту здійснює конкретний співробітник організації.
3. Перевага віддається тотальному опитуванню цільової аудиторії, а не даним рейтингів та вибіркових досліджень.
4. На сайтах, які вимагають реєстрації відвідувачів, здійснюється опитування користувачів у режимі "он-лайн", під час якого користувачі діляться своїми думками щодо даного веб-сайту.
5. Перевірена інформація доповнюється аналізом і висновками, які допомагають намалювати "демографічний портрет" аудиторії.
6. Доповідь за результатами включає в себе дані не тільки щодо кількості відвідувань, але й щодо типів відвідувачів, за умови, що сайт сам "витягує" зі своїх відвідувачів інформацію стосовно їхнього віку, статі, роду занять, місця проживання, сімейного стану тощо.
18. Контроль
СЛОВНИК-ДОВІДНИК АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕРМІНІВ І НАЗВ
Введение
Часть І. Место рекламы в жизни общества
Глава 1. С чего начиналась современная реклама
Задачи главы
С чего начиналась реклама
Первая реклама в газетах
Сиквизы - реклама, прикрепляемая гвоздями