Реклама - Джефкінс Ф. - 18. Контроль

Процес видачі сертифіката перевірки веб-сайту ABC//electronic здійснюється за 10 етапів.

1. Сайт слід зареєструвати в ABC, зробити членом ABC і піддати першій перевірці.

2. Особа, що здійснює перевірку, відвідує сайт з метою перевірки доступу та баз даних і бере пробні зразки даних.

3. Також здійснюється моніторинг проміжних показників та розмірів файлів.

4. Особа, яка проводить перевірку, стежить за рівнем реєстрування на сайтах, що вимагають реєстрації.

5. За допомогою електронної пошти на вибір перевіряються зареєстровані відвідувачі.

6. Протягом періоду перевірки сайт збирає статистичні дані, які він використовує в своєму звіті; як правило, це відбувається один раз на місяць.

7. Сайт надсилає цю інформацію ABC// electronic для перевірки.

8. Особа, що здійснює перевірку, перевіряє подану сайтом інформацію.

9. Статистика сайту перевіряється на відповідність визначенням ABC// electronic.

10. ABC// electronic видає сертифікат.

Кожен сертифікат ABC// electronic містить таку інформацію:

1) URL вищого рівня;

2) визначення;

3) думку особи, яка проводить перевірку;

4) період чинності сертифіката; 5)оцінку сторінок;

в) опис вмісту сайту;

7) інформацію щодо зареєстрованого і не зареєстрованого відвідування сайтів, які вимагають реєстрації. Для цього особі1, що здійснює перевірку, слід мати зв'язок з особами, що реєструються.

18. Контроль

Досить поширеною є думка, що Інтернет є чимось на кшталт "боротьби без правил". Це не так. До того ж, найближчим часом на нього чекають суттєві зміни, які відбудуться напевно ще до виходу у світ наступного видання цієї книжки.

Кілька типів контролю вже існують, і Інтернет-рекламодавці змушені з ними рахуватися. Наприклад, усі британські закони, що регламентують загальну торгівлю, стосуються також і Інтернету. Інтернет-діяльності стосуються і Британські кодекси реклами та стимулювання збуту. їхнім суб'єктом є "рекламні оголошення в немовних електронних засобах масової інформації типу комп'ютерних ігор" (1.1с). На думку інформаційного відділу ASA, Інтернет належить саме до таких засобів.

У той час, коли це видання готується до друку, чимало інших регулятивних заходів або розробляється, або вже набрало чинності. Основних зусиль в цьому напрямі докладає Європейський союз. На жаль, багато його директив видається без референдуму, обговорення в парламенті або застосування інших демократичних процедур.

Нижче наведено найсуттєвіші регулятивні директиви.

1. Закон "Про захист даних" 2000 р. Його суб'єктом є вся електронна торгівля в Сполученому Королівстві.

2. Директива "Про продаж на відстані". Запроваджена в червні 2000 р.

3. Директива Європейського союзу "Про захист даних". Електронна пошта поки що не є суб'єктом жодної спеціальної директиви.

4. Директива "Про електронну торгівлю". Обговорюється в Європейському союзі.

5. Закон "Про електронну торгівлю". "Біла доповідь" парламенту Сполученого Королівства; подана на розгляд у березні 1999 р.

"Біла доповідь" була подана Департаментом торгівлі та промисловості. Двом організаціям — Асоціації контактного маркетингу та Асоціації споживачів — було доручено здійснити експертне оцінювання кодексів електронної торгівлі. Асоціація контактного маркетингу є одним із засновників Альянсу електронного бізнесу і в цьому разі діє в рамках ініціативи Альянсу під назвою "TrustUK".

В рамках цієї ініціативи Асоціація організувала доступ до глобальної служби пріоритетів електронної пошти (E-mail preference service — EPS). Це — система захисту від небажаних електронних листів. Споживачі, які хочуть зареєструвати свої електронні поштові скриньки в EPS, потребують доступу до веб-сайту Асоціації контактного маркетингу та зв'язку з EPS. Рекламодавці, що мають намір розсилати свої рекламні електронні листи з власної ініціативи, повинні вилучити зі своїх списків адрес ті адреси, що їх містить головний файл EPS. "TrustUK" забезпечує компанії, які займаються електронною торгівлею, "електронним тавром" (e-hallmark). Це дає споживачам мож-

ливість з першого погляду ідентифікувати компанії, що приєдналися до кодексів електронної торгівлі, а це, у свою чергу, допомагає гарантувати високі стандарти обслуговування споживачів.

У "Білій доповіді" зазначено: "Електронна торгівля стане торговельним шляхом нового тисячоліття". Доповідь містить пропозиції щодо посилення захисту споживачів, підвищення стандартів їх обслуговування, насамперед у галузі електронної торгівлі. Ініціатива "TrustUK" покликана підвищити довіру споживачів до електронної торгівлі шляхом забезпечення виконання сайтами Сполученого Королівства чітких кодексів діяльності. Ці кодекси містять точно визначені принципи торгівлі, передбачають конфіденційність даних, жорстку процедуру компенсації шкоди, заподіяної споживачеві.

Слід пам'ятати, що не кожна діяльність, яку можна здійснювати в Інтернеті, є законною. Наприклад, розповсюдження порнографії шляхом Інтернету в Сполученому Королівстві є кримінальним злочином. Оскільки використання Інтернету як знаряддя торгівлі дедалі зростає, уряди всього світу неминуче намагатимуться контролювати його. Цей процес уже почався. Спеціалісти з рекламної справи та споріднених дисциплін, а також люди, що їм навчаються, мають стежити за цим процесом. Власне, це є їхнім професійним обов'язком.

Контрольні запитання

1. Назвіть очікувані грошові параметри розвитку Інтернету та очікувану кількість користувачів. (1)

2. Чим Інтернет відрізняється від інших рекламних засобів? (3—8)

3. Який потенціал має Інтернет як рекламний засіб? (3)

4. Про що свідчить таблиця потенціалу засобів масової інформації? (3)

5. Порівняйте Інтернет-рекламу з:

а) рекламою на телебаченні, (4)

б) рекламою на радіо, (5)

в) рекламою в пресі, (б)

г) контактною рекламою, (7)

д) зовнішньою рекламою. (8)

6. Які переваги має рубрична веб-реклама? (10)

7. Що таке "банер"? В чому полягає його основна функція? (11)

8. Чому таке велике значення має правильний вибір веб-сайту та місця розташування на ньому реклами? (11)

9. Назвіть два основні типи реклами електронною поштою. Які їх переваги та вади? (12,13)

10. Назвіть вісім основних методів промоції веб-сайту. (14)

11. Чому слід здійснювати моніторинг веб-сайтів? (15)

12. У чому полягає метод перевірки веб-сайту, що його застосовує ABC// electronic? (16,17)

13. Яким чином здійснюється контролювання Інтернет-діяльності? Які заходи обговорюються? (18)

СЛОВНИК-ДОВІДНИК АНГЛІЙСЬКИХ РЕКЛАМНИХ ТЕРМІНІВ І НАЗВ
Введение
Часть І. Место рекламы в жизни общества
Глава 1. С чего начиналась современная реклама
Задачи главы
С чего начиналась реклама
Первая реклама в газетах
Сиквизы - реклама, прикрепляемая гвоздями
Реклама приходит в Америку
Три важных десятилетия: 1870 – 1900 гг.
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru