Маркетинг підприємства - Балабанова Л.В. - Глосарій

1. Визначте роль персоналу в комплексі маркетингу.

2. Визначте основні рішення у сфері персоналу служби маркетингу.

3. Охарактеризуйте Положення про службу маркетингу як внутрішній документ підприємства.

4. Якими джерелами інформації можна скористатися при розробці Положення про службу маркетингу?

5. Назвіть розділи Положення про службу маркетингу.

6. Що містить у собі розділ "Загальні положення"?

7. Наведіть приклади цілей маркетингової служби.

8. Які завдання ставить перед собою маркетингова служба?

9. Назвіть функції маркетингу комплексного характеру і наведіть приклади функцій окремого характеру.

10. Які права має служба маркетингу?

11. Яку відповідальність несе служба маркетингу?

12. Що містять у собі функціональні обов'язки працівників служби маркетингу?

13. Як визначаються відносини служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства?

14. Назвіть етапи процесу формування кадрового забезпечення служби маркетингу підприємства.

15. Яким чином визначається потреба в персоналі служби маркетингу?

16. Охарактеризуйте джерела залучення фахівців до служби маркетингу: внутрішні та зовнішні.

17. Яким загальним і специфічним вимогам повинні відповідати керівники і провідні фахівці маркетингових служб?

18. Яким чином може здійснюватися підбір персоналу з врахуванням вимог маркетингу?

19. Яким чином здійснюється прийом на роботу до служби маркетингу?

20. Якими критеріями доцільно керуватися для забезпечення раціональної розстановки кадрів?

21. Які етапи повинна охоплювати організація роботи нового фахівця зі сторони?

22. Яким аспектам керівництву необхідно приділяти увагу для закріплення працюючих і нових фахівців на робочому місці?

23. Охарактеризуйте лінійну карту розподілу обов'язків як інструменту раціоналізації розподілу завдань, прав і відповідальності між різними структурними ланками підприємства при виконанні маркетингових функцій.

24. Що являє собою делегування повноважень?

25. Визначте сутність і значення управління різноманітністю в підприємстві.

26. У яких формах доцільно здійснювати навчання фахівців з маркетингу?

27. Охарактеризуйте етап планування ділової кар'єри, службово-професійного просування та своєчасного переміщення персоналу.

28. Які існують негативні моменти в діяльності фахівців з маркетингу? Яким чином їх можна нівелювати?

29. На яких принципах має ґрунтуватися матеріальне стимулювання персоналу служби маркетингу?

30. Дайте характеристику фіксованому постійному стимулюванню і змінному (періодичному) стимулюванню працівників служби маркетингу. Наведіть приклади додаткових виплат.

31. Що охоплюють нематеріальні (моральні) стимули мотивації персоналу служби маркетингу?

32. Охарактеризуйте системи оплати праці: фіксований оклад, система винагород і комбінації цих систем.

Глосарій

Делегування повноважень - це процес передачі деяких прав на прийняття рішень і відповідальності підлеглим.

Джерела залучення фахівців внутрішні - працівники даного підприємства, які в результаті аналізу в розрізі посад відповідають вимогам, що висуваються до фахівців з маркетингу.

Джерела залучення фахівців зовнішні - це випускники вузів, інформація служб зайнятості, бірж праці про фахівців, оголошення в засобах масової інформації.

Лінійна карта розподілу обов'язків - матричний інструмент, призначений для раціоналізації розподілу завдань, прав і відповідальності між різними структурними ланками підприємства при виконанні маркетингових функцій.

Положення про службу маркетингу - внутрішній документ підприємства, що юридично закріпляє службу (відділ) маркетингу в складі його структурних підрозділів і визначає цілі, завдання, функції права, відповідальність, посадові обов'язки керівника і фахівців, організаційну структуру служби, взаємозв'язок з іншими підрозділами.

Система оплати праці комбінована - дозволяє підприємству пов'язати змінні складові оплати праці персоналу з різними стратегічними цілями підприємства.

Система оплати праці на основі винагород - забезпечує високу мотивацію персоналу, дозволяє послабити контроль над його діяльністю і оптимізує витрати.

Система оплати праці на основі фіксованого окладу - забезпечує персоналу служби маркетингу стабільний прибуток, стимулює результативність їхньої праці, вона відносно проста в управлінні та сприяє формуванню стабільного колективу.

Стимулювання змінне (періодичне) - здійснюється за результатами поточної роботи і включає не тільки оцінку праці кожного фахівця, але й результатів роботи служби маркетингу загалом у вигляді премій, винагород за вислугу років, посібників та ін.

Стимулювання фіксоване постійне - здійснюється за результатами щорічних атестацій (як правило, у вигляді окладу), коли оцінюються особисті досягнення маркетологів у роботі, результати професійного зростання, встановлюється відповідний рівень оплати праці на майбутній рік і здійснюються певні посадові переміщення.

Управління різноманітністю - полягає в розробці і реалізацію програм управління персоналом з метою отримання вигод від використання відмітних характеристик працівників.

РОЗДІЛ 7. МАРКЕТИНГ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
7.1. Сутність міжнародного маркетингу та його проблеми на сучасному етапі
Привабливість ринку
7.2. Комплекс маркетингових зусиль у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Резюме
Контрольні питання
Глосарій
ЧАСТИНА 3. МАРКЕТИНГ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 8. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ у ПІДПРИЄМСТВІ
8.1. Сутність і завдання управління маркетингом у підприємстві
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru