Маркетинг підприємства - Балабанова Л.В. - Контрольні питання

1. Назвіть основні фактори, що зумовили вихід вітчизняних підприємств на зовнішній ринок.

2. Які стадії може пройти підприємство для одержання доступу на закордонні ринки? Дайте їхню характеристику.

3. Розкрийте сутність глобальної галузі, глобального підприємства, глобального маркетингу. Чим зумовлена їх поява?

4. Які фактори сприяли виокремленню міжнародного маркетингу в самостійний напрям?

5. Наведіть визначення міжнародного маркетингу, подані в закордонній і вітчизняній літературі, і прокоментуйте їх.

6. Дайте характеристику еволюції міжнародного маркетингу.

7. З якими проблемами в зовнішньоекономічній діяльності зіштовхуються підприємства?

8. У чому полягає специфіка експортного маркетингу?

9. Які завдання повинно вирішувати підприємство, що виходить на зовнішній ринок?

10. Розкрийте зміст вивчення середовища міжнародного маркетингу.

11. Чим зумовлена доцільність виходу підприємств на зовнішній ринок? Назвіть можливі ризики зовнішньоекономічної діяльності.

12. У чому полягає мета міжнародного маркетингу, яку має визначити підприємство до виходу на зовнішній ринок?

13. Розкрийте зміст рішення підприємства про те, на які зовнішні ринки йому доцільно виходити.

14. Які Вам відомі способи виходу підприємства на ринок конкретної країни?

15. Розкрийте зміст рішення підприємства щодо розробки маркетингової програми діяльності на зовнішньому ринку.

16. Які Вам відомі стратегії адаптації товару і його просування на закордонному ринку? Охарактеризуйте їх.

17. З якими проблемами у сфері цін зіштовхуються підприємства на зовнішньому ринку?

18. Охарактеризуйте загальну структуру каналу розподілу при міжнародному маркетингу.

19. Розкрийте зміст комунікаційної адаптації підприємства на зовнішніх ринках.

20. Як може бути організовано управління міжнародною маркетинговою діяльністю залежно від рівня залучення підприємства в операції на зовнішньому ринку?

21. Чим зумовлена необхідність організації інформаційного забезпечення і маркетингової інформаційної системи (МІС) у підприємствах, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність?

22. Розкрийте особливості маркетингових досліджень у міжнародній сфері, їхню головну мету і основне завдання.

23. Назвіть етапи процесу міжнародного маркетингового дослідження і розкрийте їх зміст.

24. Проілюструйте, як можна використовувати ресурси та інструменти Інтернету в системі міжнародного маркетингу.

25. У чому полягають мета комплексного дослідження міжнародного ринку і його типові напрями?

26. Назвіть складові товарної політики в міжнародному маркетингу.

27. Поясніть, як підприємство може досягти оптимального поєднання стандартизації та адаптації товару до умов зовнішніх ринків.

28. Розкрийте зміст і особливості основних маркетингових характеристик товару (якості, асортименту, упакування і дизайну, торговельної марки, сервісу) на міжнародному ринку.

29. Проілюструйте, як змінюються характеристики, цілі та стратегії маркетингу протягом життєвого циклу товару на зовнішньому ринку.

30. Охарактеризуйте процес формування експортного асортименту товарів.

31. У чому полягає мета цінової політики в експортному маркетингу і які типові завдання, вирішення яких залежить від цінової політики підприємства?

32. Визначте фактори, що впливають на рівень ціни товару на зовнішньому ринку, і охарактеризуйте їх вплив.

33. Які методи найчастіше використовуються при встановленні вихідної (базової) ціни на експортну продукцію і чим керуються при їх виборі?

34. Розкрийте порядок розрахунку експортної ціни товару.

35. Назвіть напрями цінової політики в експортному маркетингу.

36. Які цінові стратегії використовуються підприємствами на зовнішніх ринках?

37. Охарактеризуйте цінові стратегії на нові, удосконалені і традиційні експортні товари.

38. Назвіть функції митних тарифів у зовнішній торгівлі.

39. Які види мита варто передбачити при роботі на зовнішніх ринках?

40. Які рішення повинно приймати і реалізовувати підприємство при розробці зовнішньої збутової політики?

41. Що можна зарахувати до перешкод стандартизації збутових каналів і стратегій розподілу на зовнішньому ринку?

42. Назвіть і охарактеризуйте форми організації збуту на території закордонної держави.

43. Які стратегії використовують підприємства в роботі з торговельними посередниками?

44. Охарактеризуйте процес розробки й обґрунтування збутової політики за конкретними експортними товарами.

45. Що являє собою комунікаційна політика в системі зовнішньоекономічного маркетингу?

46. Назвіть і охарактеризуйте структуру комплексу маркетингових комунікацій.

47. Розкрийте зміст процесу регулювання маркетингових комунікацій на міжнародних ринках.

48. Які засоби (кампанії) використовують підприємства при організації комунікаційної політики на зовнішньому ринку?

49. У чому особливості організації реклами на міжнародних ринках?

50. Яка роль мультимедійних технологій у міжнародному маркетингу?

Глосарій
ЧАСТИНА 3. МАРКЕТИНГ ЯК МЕТОДОЛОГІЯ РИНКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 8. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ у ПІДПРИЄМСТВІ
8.1. Сутність і завдання управління маркетингом у підприємстві
8.2. Процес управління маркетингом підприємства
Резюме
Контрольні питання
Глосарій
РОЗДІЛ 9. ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
9.1. ВИДИ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru