1. Сформулюйте сутність та принципи маркетингової логістики.
2. Назвіть мету і завдання маркетингової логістики, а також правила завдяки дотримання яких їх можна досягти.
3. Сформулюйте функції маркетингової логістики.
4. Дайте визначення логістичної системи маркетингової логістики та назвіть принципи її побудови.
5. Дайте характеристику логістичним підсистемам маркетингової логістики. Наведіть відповідну схему.
6. Розкрийте сутність системи DRP.
Тести
1. Маркетингова логістика — це:
а) загальна логістична система, яка забезпечує найбільш ефективну організацію системи товароруху;
б) підсистема загальної частини логістичної системи, яка забезпечує найбільш ефективну організацію системи товароруху;
в) частина загальної логістичної системи, яка забезпечує найбільш ефективну організацію системи постачання товарів та їх збуту;
г) частина загальної логістичної системи, яка забезпечує найбільш ефективну організацію системи товароруху.
2. Маркетингова логістика будується на таких принципах:
а) координації всіх процесів товароруху; диверсифікації видів діяльності;
б) координації всіх процесів товароруху; комплексності; раціональності;
в) інтеграції всіх функцій управління процесами розподілу;
г) оптимальності; комплексності; раціональності; системності;
д) системності; оптимальності; адаптації комерційного, канального та фізичного розподілу до постійно змінних вимог ринку.
3. Маркетингова логістика має властивості:
а) системності;
б) синергізму;
в) конгруентності;
г) емерджментності;
д) комплексності;
е) конкурентності.
4. Приведіть у відповідність завдання маркетингової розподільчої логістики її рівням:
Рівні:
1) внутрішня маркетингова розподільча логістика;
2) зовнішня маркетингова розподільча логістика. Завдання:
а) організація роботи з учасниками каналу;
б) організація відвантаження;
в) вибір стратегії ціноутворення;
г) вибір архітектури маркетингового каналу;
д) організація післяпродажного обслуговування;
е) вибір стратегії розподілу готової продукції; є) планування процесу реалізації.
5. Функції маркетингової логістики можна поєднати у такі групи:
а) планування, організації, регулювання;
б) організації та контролю;
в) організації, регулювання і контролю, планування;
г) контролю та регулювання, організації, координації.
6. Функції організації передбачають:
а) організацію складського і тарного господарства для готової продукції;
б) організацію передпродажного і післяпродажного обслуговування споживачів;
в) організацію проведення рекламних компаній та заходів стимулювання збуту;
г) всі відповіді правильні.
7. Логістична система маркетингової логістики містить таку підсистему:
а) матеріально-технічну;
б) організаційно-економічну;
в) соціально-психологічну;
г) адміністративно-правову;
д) нормативно-правову.
8. Такі елементи, як кадри, стимули, спонукальні мотиви, інтереси учасників збутового процесу, включає така підсистема:
а) матеріально-технічна;
б) організаційно-економічна;
в) соціально-психологічна;
г) адміністративно-правова;
д) нормативно-правова.
9. Сукупність взаємопов'язаних маркетингових каналів, що створюють організаційно-економічну єдність господарських суб'єктів, — це:
а) система управління та планування маркетингових каналів;
б) логістична система маркетингової логістики;
в) макрологістична система;
г) мікрологістична система.
10. Система, що забезпечує стійкі зв'язки між постачанням, виробництвом та збутом продукції — це система ....
І. Аналітичні та розрахункові завдання
1.1. Визначення параметрів маркетингових каналів
1.2. Вибір форми товароруху
1.3. Аналіз основних показників роботи посередників. Вибір посередника
1.4. Аналіз процесу організації оптових закупівель
1.5. Організація процесу товаропостачання в роздрібній торгівлі
1.6. Визначення витрат на транспортування продукції
1.7. Вибір маркетингової політики і каналів розподілу
1.8. Формування оптимальної структури маркетингових каналів