Маркетинг підприємства - Балабанова Л.В. - Контрольні питання

1. Дайте дефініцію розподілу.

2. Якими принципами необхідно керуватися при організації розподілу?

3. Визначте фактори, що впливають на розподіл.

4. Які завдання стоять перед підприємством щодо раціоналізації процесу розподілу?

5. Дайте дефініцію каналу розподілу і охарактеризуйте його функції.

6. Що являють собою процес розподілу і розподільна система?

7. Охарактеризуйте етапи процесу розподілу.

8. Що передбачає виявлення альтернативних систем розподілу?

9. Яким чином можна оцінити умови розподілу?

10. Які фактори впливають на визначення цілей розподілу? Наведіть приклади цілей розподілу для конкретних підприємств.

11. Яким чином визначається структура каналів?

12. Охарактеризуйте види розподілу за ступенем інтенсивності: інтенсивний, селективний, ексклюзивний.

13. Визначте основні і додаткові критерії добору посередників.

14. За допомогою яких методів може забезпечуватися кооперація членів каналу?

15. Охарактеризуйте стратегії каналів розподілу: стратегію проштовхування, стратегію витягування.

16. Яким чином здійснюється оцінка і модифікація системи каналів?

17. Визначте показники оцінки діяльності учасників каналу.

18. Які виокремлюють рівні змін у каналах розподілу?

19. Охарактеризуйте варіанти роботи виробника з дистриб'юторами: кооперування, довгострокове партнерство, планування розподілу.

20. У чому полягає основна відмінність між традиційними і маркетинговими системами розподілу?

21. Які існують маркетингові системи розподілу?

22. Охарактеризуйте вертикальні маркетингові системи (ВМС) і назвіть їх основні типи.

23. Охарактеризуйте корпоративні ВМС.

24. Охарактеризуйте договірні (контрактні) ВМС та їх види: добровільні мережі, організовані оптовиком; кооперативи, організовані роздрібними підприємствами; франшизні системи.

25. Охарактеризуйте контрольовані (керовані) ВМС.

26. Охарактеризуйте горизонтальні маркетингові системи (ГМС).

27. Охарактеризуйте багатоканальні маркетингові системи (БМС).

28. Дайте визначення поняття "маркетингова логістика".

29. У чому полягають мета і основне завдання маркетингової логістики?

30. Яка основна вигода від використання логістичної системи?

31. Охарактеризуйте основні функції маркетингової логістики: обробка замовлень; складування; управління запасами; транспортування.

32. Охарактеризуйте стратегії управління товарними запасами: "фіксоване замовлення", "фіксований інтервал", "один на один".

33. Визначте сутність і форми оптової торгівлі.

34. Визначте специфічні функції оптової торгівлі в системі маркетингу.

35. Визначте заходи у сфері управління торговельними посередниками.

36. За допомогою яких прийомів здійснюється виховання в торговельних посередників почуття лояльності до підприємства-виробника?

37. Які види винагороди можна запропонувати торговельним посередникам?

38. Яким чином здійснюються навчання і підготовка посередників і їхнього персоналу? Розкрийте зміст програми навчання.

39. Визначте стандарти обслуговування для різних типів посередників. Для чого необхідна оцінка відповідності рівня обслуговування прийнятим стандартам?

40. Яким чином функціонує система підтримки ефективних зв'язків з кожним посередником?

41. Охарактеризуйте маркетингові рішення, що приймаються в оптовій торгівлі: про вибір стратегії; про цільовий ринок; про товарний асортимент і комплекс послуг; про ціни; про методи просування; про місце розміщення підприємства.

42. Визначте сутність і функції роздрібної торгівлі в системі маркетингу.

43. Охарактеризуйте концепцію кругообігу роздрібної торгівлі. Що являє собою "колесо роздрібної торгівлі"?

44. Які виокремлюють групи роздрібних торговельних підприємств?

45. Охарактеризуйте традиційні підприємства: непродовольчі, продовольчі магазини.

46. Охарактеризуйте нові типи роздрібних підприємств.

47. Охарактеризуйте форми позамагазинної торгівлі.

48. Охарактеризуйте маркетингові рішення, що приймаються в роздрібній торгівлі.

49. Яким чином розробляється стратегія роздрібного підприємства?

50. Охарактеризуйте стратегії роздрібного підприємства: проактивну, реактивну, комбіновану.

51. Що передбачають рішення роздрібного підприємства, пов'язані з цільовим ринком?

52. Охарактеризуйте рішення роздрібної торгівлі у сфері розробки комплексу маркетингу: про номенклатуру товарів, глибину, широту товарного асортименту; стосовно послуг і атмосфери магазину; пов'язані з ціною; у сфері просування; пов'язані з розподілом, місцем розташування.

53. У чому полягають сутність і значення мерчандайзингу?

54. Які вимоги висувають до мерчандайзера?

55. Визначте і охарактеризуйте заходи мерчандайзингу.

56. За якими показниками здійснюються оцінка і контроль результатів на рівні підприємства в цілому і на рівні окремого магазину? Назвіть критерії оцінки торговельної діяльності.

Глосарій
ЧАСТИНА 2. АКТИВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗУСИЛЬ ПІДПРИЄМСТВА
РОЗДІЛ 5. КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА
5.1. Система просування-мікс у підприємстві
Реклама в комплексі маркетингових комунікацій
Особистий продаж у комплексі маркетингових комунікацій
"Пабліситі" і "паблік рилейшнз" у комунікаційній політиці підприємства
Розробка програми стимулювання збуту в підприємстві
5.2. Прямий маркетинг
Резюме
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru