Маркетингова політика розподілу - Біловодська O.A. - РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Апопій B.B. Організація торгівлі : підручник / В.В. Апо-пій, І.П. Міщук, В.М. Ребицький ; за ред. B.B. Апопія. — 2-ге вид., переробл. та допов. — К. : Центр навч. літ-ри, 2005. — 616 с.

2. Армстронг J1. Введение в маркетинг: учеб. пособ./Г. Армстронг, Ф. Котлер ; пер. с англ. — 5-е изд. — М. : Вильяме, 2000. — 640 с.

3. Балабанова Л.В., Коммерческая деятельность: маркетинг и логистика / Л.В. Балабанова, А.Н. Германчук. — Донецк : ДонГУЭТ им. М. Туган-Барановского, 2003. — 231 с.

4. Бауэрсокс ДДж. Логистика: интегрированная цепь поставок / Д.Дж. Бауэрокс, Д.Дж. Клосс ; пер. с англ. — 2-е изд. — М.: Олимп-Бизнес, 2005. — 640 с.

5. Виноградська AM. Технологія комерційного підприємництва : навч. посіб. / А.М. Виноградська. — К. : Центр навч. літ-ри, 2006. — 780 с.

6. Властелины каналов / С. Уиллер, Э. Хирш. — М.: Издат. дом Гребенникова, 2006. — 256 с

7. ВойчакА.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу / A.B. Войчак // Маркетинг в Україні. — 2000. — № 2. — С. 42—43.

8. Голошубова Н.О. Організація торгівлі : підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Н.О. Голошубова. — К. : Книга, 2004. — 560 с.

9. Голубий Е.Д. Дистрибуция. Формирование и оптимизация каналов сбыта / Е.Д. Голубин. — М. : Вершина, 2006. — 136 с.

10. Гордон М.П. Логистика товародвижения / М.П. Гордон, СБ. Карнаухов. — 2-е изд., перераб. и доп. — М. : Центр экономики и маркетинга, 2001. — 200 с.

11. Гришина Н.В. Психология конфликта / Н.В. Гришина. — СПб. : Питер, 2005. — 464 с.

12. Даненбург В. Основы оптовой торговли : практический курс / В. Даненбург, Р. Монкриф, В. Тейлор. — М. : Сирин, 2003. — 248 с.

13. Джонсон. Дж. Современная логистика / Дж. Джонсон, Д. Вуд, Д. Вордлоу, П. Мерфи-мл. ; пер. с англ. — 7-е изд. — М. : Вильяме, 2002. — 624 с.

14. Дорощук Н.В. Дистрибуция на практике/Н.Б. Дорощук, В.В. Кулеша. — М. : Вильяме, 2006. — 240 с.

15. Дуткевич Т.В. Конфліктологія з основами психології управління : навч. посіб. / Т.В. Дуткевич. — К. : Центр навч. літ-ри, 2005. —456 с.

16. Економічна енциклопедія : в 3 т. / C.B. Мочерний (відп. ред.) та ін. — К. : Академія, 2001. — Т. 2. — 848 с.

17. Залманова М.Е. Закупочная и распределительная логистика : учеб. пособ. / М.Е. Залманова. — Саратов : СПИ, 1992. — 82 с.

18. Иванов ДА. Логистика. Стратегическая кооперация / Д.А. Иванов. — М. : Вершина, 2006. — 176 с.

19. Искусство торговать / под общ. ред. СИ. Кумак. — М., 1995.— 280 с.

20. Інфраструктура товарного ринку / за ред. І.В. Сороки. — К. : Студцентр, 2002. — 607 с.

21. Кальченко А.Г. Логістика : навч. посіб. / А.Г. Кальченко. — К. : КНЕУ, 2000. — 148 с.

22. Кальченко А.Г. Логістика : підручник / А.Г. Кальченко. — К. : КНЕУ, 2004. — 284 с.

23. Котлер Ф, Основи маркетинга : краткий курс / Ф. Кот-лер ; пер. с англ. — М.: Вильяме, 2005. — 656 с.

24. Крикавський ?£. Логістика. Основи теорії : підручник / Є.В. Крикавський. — Л. : Національний університет "Львівська політехніка" (Інформаційно-видавничий центр "Інтелекте" Інституту післядипломної освіти), "Інтелект-Захід", 2004. 416 с.

25. Кузнецов КЗ. Настольная книга поставщика и закупщика: торги, конкурсы, тендеры / К,В. Кузнецов. — М.: Альпина Паблишер, 2003. — 339 с.

26. Лайсонс К. Управление закупочной деятельностью и цепью поставок / К. Лайсонс, М. Джиллингем ; пер. с англ. — 6-е изд. — М. : ИНФРА-М, 2005. — 798 с.

27. Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен ; пер. с англ. ; под ред. В.Б. Колчанова. — СПб. : Питер, 2006. — 800 с.

28. Липчук В.В. Маркетинг: основи теорії та практики: навч. посіб. / В.В. Липчук, А.П. Дудяк, С.Я. Бугіль ; за заг. ред. В.В. Липчука. — Л. : Новий Світ — 2000 ; Магнолія плюс. — 2003. — 288 с.

29. Логистика — маркетинг — продажи: все-таки сотрудничество (итоги третьего круглого стола по актуальным вопросам логистики) // Логистика: проблемы и решения. — 2007. — №2.—С. 26—27.

30. Маркетинг: бакалаврський курс : навч. посіб. / за заг. ред. СМ. Ілляшенка. — Суми : ВТД "Університетська книга", 2004. —976 с.

31. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. / за ред. Л.В. Балабанової. — 3-тє вид,, переробл, і допов. — К. : Знання, 2004. — 354 с.

32. Нагаев В.М. Конфліктологія: курс лекцій (модульний варіант): навч. посіб. / В.М. Нагаев. — К.: Центр навч. літ-ри, 2004. — 198 с.

33. Ньюмен Э. Розничная торговля: организация и управление / Э. Ньюмен, П. Каллен ; под ред. Ю. Каптуревского ; пер с англ.— СПб. : Питер, 2005. — 416 с.

34. Объемы перевозок автомобильным транспортом за 2006 год выросли // Логистика: проблемы и решения. — 2007. — №2. — С. 13—14.

35. Пассажирооборот в Украине увеличился // Логистика: проблемы и решения. — 2007. — № 2. — С. 9—10.

36. Про порядок формування та розміщення державних замовлень на постачання продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням : Постанова Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р., № 266.

37. Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти : Закон України від 22 лютого 2000 р., № 1490-IIL

38. Симоненко М.Ю. Удосконалення теоретико-методичних підходів до формування оптимальної структури маркетингових каналів // Вісник СНАУ. — Сер. Економіка та менеджмент. — 2005. — № 6—7. — С. 236—239.

39. Снегирева В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям / В. Снегирева. — СПб. : Питер, 2005. — 416 с.

40. Современные форматы торговли все больше теснят традиционные магазины // Маркетинговые исследования. — 2007.— №2. — С. 11.

41. Тридід О.М. Логістичний менеджмент : навч. посіб. / О.М. Тридід, K.M. Таньков ; за ред. О.М. Тридіда. — X. : Ін-жек, 2005. —224 с.

42. Управление каналами дистрибуции / Л. Горчелс, Э. Марией, Ч. Уэст. — М. : Издат. дом Гребенникова, 2005. — 248 с.

43. Хэндфилд Р. Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности / Р. Хэндфилд, Б. Николс-мл, Л. Эрнест ; пер. с англ. — М. : Вильяме, 2003. — 416 с.

44. Штерн Л.В. Маркетинговые каналы / Л.В. Штерн, А.И. Ель-Ансари, Эн.Т. Кофлан ; пер. с англ. — 5-е изд. — М.: Вильяме, 2002. — 624 с.

Передмова
1. Суть маркетингової товарної політики
2. Маркетингова концепція товару
3. Концепція життєвого циклу товару
4.Поняття конкурентоспроможності товару
Розрахунок рейтингів продукції
Визначення інтегрального показника конкурентоспроможності за технічними та економічними характеристиками
Маркетингові рішення з управління конкурентоспроможністю продукції
5. Сприйняття продукту і торгової марки
6. Планування нової продукції
© Westudents.com.ua Всі права захищені.
Бібліотека українських підручників 2010 - 2020
Всі матеріалі представлені лише для ознайомлення і не несуть ніякої комерційної цінностію
Электронна пошта: site7smile@yandex.ru